State of the art elektromyografie, biofeedback en elektrostimulatie
Welkom
|
1 Quiz
Leerdoelen
Literatuur
Reflectie volgens STARR
Test je kennis
Test je kennis
Goed begin is het halve werk
1 Paragraaf
|
1 Quiz
Hygienisch werken
Test je kennis met betrekking tot hygiënisch handelen
Elektromyografie
Wat doe je met elektromyografie(EMG)?
Het verschil in meten tussen unipolair en bipolair
Hoe lees je de lijngrafiek uit?
Hoe lees je de grid uit?
Welk type grid metingen zijn er?
Meten volgens het protocol
Welke spieren meet je met een unipolaire probe?
Klinisch redeneren met EMG
Klinisch redeneren met EMG
Literatuur
Biofeedback
Waarvoor gebruik je biofeedback?
Biofeedback richtlijn
Werken met de referentielijn en de test vlakken
Literatuur
Elektrostimulatie
Het gebruik van elektrostimulatie
Wat gebeurt er met het toedienen van stroom?
Welke toepassingen kennen we?
Contra-indicaties
De verschillende parameters voor elektrostimulatie
Literatuur
De cursusdag
Het programma
De presentatie
Video fysica
De afronding
|
1 Quiz
Waar sta je na de cursus?
Evaluatie
De eindtoets EMG, biofeedback en elektrostimulatie
Ga naar vorige Paragraaf
Evaluatie
State of the art elektromyografie, biofeedback en elektrostimulatie
De afronding
Evaluatie
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Algemeen: naam van de organisatie
*
Algemeen: titel scholingsactiviteit
*
Algemeen: data van de scholingsactiviteit
*
1. In welke mate sloot het niveau (moeilijkheidsgraad/diepgang) van de scholingsactiviteit aan bij uw beginniveau?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
2. In welke mate heeft u nieuwe kennis opgedaan?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
3. In welke mate heeft u nieuwe vaardigheden verworven?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
4. In welke mate was er aandacht voor recente ontwikkelingen binnen het vakgebied?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
5. In welke mate is het geleerde toepasbaar in uw huidige of toekomstige beroeps- en/of functieuitoefening?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
6. Was het doel van de scholingsactiviteit vooraf duidelijk?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
7. In welke mate kwam de samenstelling van de deelnemersgroep het leerproces ten goede?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
8. In welke mate kwamen de werkvormen* het leerproces ten goede?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
9. In welke mate beschikte(n) de docent(en)/ spreker(s)* over de benodigde vakinhoudelijke kennis en vaardigheden?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
10. In welke mate beschikte(n) de docent(en)/ spreker(s)* over de benodigde didactische vaardigheden?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
11. In welke mate vond u het scholingsmateriaal overzichtelijk?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
12. In welke mate bood het scholingsmateriaal ondersteuning in het leerproces?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
13. In welke mate was de eindtoets een afspiegeling van de leerstof?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
14. In welke mate kwam de studiebelasting overeen met de geschatte studielast?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
15. Wat is uw oordeel over de informatie omtrent deelname, tijdstip, locatie, voorwaarden, etc. voorafgaand aan de scholingsactiviteit?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
16. Hoe luidt uw oordeel over de organisatie tijdens de scholingsactiviteit (denk aan accommodatie, bereikbaarheid, kwaliteit van opleidingsruimten, hoeveelheid pauze, cursustijden, verzorging etc.)?
*
Zeer goed
Goed
Redelijk
Matig
Slecht
Zeer slecht
Niet van toepassing
Verzend
Ga naar vorige Paragraaf
Ga terug naar Hoofdstuk
Inloggen
Voor toegang tot deze training is inloggen vereist. Voer hieronder je gegevens in!
Gebruikersnaam of e-mailadres
Wachtwoord
Onthoud mij
Wachtwoord vergeten?
Registreren
Heb je nog geen account? Registreer er een!
Registreer een account